למכור בזמן משבר
לירון קפלן

לא נורא אם פספסתם את הוובינר
הירשמו ומייד אשלח אליכם מייל עם קישור לסרטון

על מה נדבר?

עשר נקודות ליישום מהיר בתהליכי מכירה

הנקודות נחלקות לשני סוגים עיקריים:

תוכן והכנה מנטאלית

איך שיחות מכירה בזמן משבר צריכות להישמע?
איך מתכוננים אליהן ומה חשוב לקחת מכל שיחה

פעולות

מה אתם יכולים או צריכים לעשות, כדי למכור בזמן משבר. רוטינות, הרגלים וכמה שיטות קלות ליצירת השגים בתהליך המכירה

Liron Kaplan
לירון קפלן

לירון עוסק בהדרכה והטמעת שיטות ומערכות לניהול מכירות מתקדם
בעבודתו, לירון מייעץ ומלווה חברות מובילות במעבר לניהול מכירות דיגיטאלי מבוסס דאטא ואוטומציות עסקיות לצד הכשרת מנהלים וצוותים לצליחת האתגרים - הטכנולוגיים והאנושיים - בעולם המכירות החדש

Co-Founder Bseller

This website uses cookies to ensure you get the best experience.